سایت اس ام اس فارسی نازتر

بروزترین سایت اس ام اس , کاملترین مرجع پیام کوتاه , جدیدترین پیامک ها

سایت اس ام اس فارسی نازتر

بروزترین سایت اس ام اس , کاملترین مرجع پیام کوتاه , جدیدترین پیامک ها

پیام های عاشقانه زیبا

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

از یه جایی به بعد .....

مرض چک کردن موبایلت خوب میشه....

حتی یه وقتایی یادت میره گوشی داری

دیگه دلشوره نداری موبایلتو جا بذاری یا اس ام اس برات بیاد....

از یه جایی به بعد....

دیگه دوست نداری کسی رو تو خلوتت راه بدی

حتی..اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه

*

*

*

وقتی‌ کسی‌ رو پیدا کردی ؛


که کنارش بدون هیچ دلیلی ،


فقط به خاطر اینکه کنارشی ! خوشحالی‌


دیگه به درک که بقیه چی‌ میگن !


کنارش باش و از کنار هم بودن لذت ببر . . . !!!

*

*

*

گریه ام گرفت وقتی خواستم کسی رو که2 سال زندگیم بود رو add کنم- facebook پرسید آیا مطمئنید که او را میشناسید...

*

*

*

هر از گاهی زنگی بزن،،،،،

سراغی بگیر.....

پیامی بده..،،

احوالی بپرس،،!

خیلی نگذشته است از روزهایی که نفست بودم.

*

*

*

ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ :


ﻣﻤﮑﻨﻪ ﻋﺎﺷــــﻖ ﭘﺴﺮﯼ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺸﯽ؟


ﺯﻝ ﺯﺩﻡ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺯﺩﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :


ﻓﻘﻂ ﻋﺎﺷـــــﻖ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺸﻢ...


ﻋﺎﺷـــﻖ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺗـــــﻮ ﺑﺎشی

*

*

*

من دیوانه آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی و محکم در آغوشم بگیری و شیطنت وار ببوسیم ، و من نگذارم ! عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر میچسبد !

*

*

*

گاهی تَـــــنــــهـــــــایــــــی یَـــعــــنی : خِیــــلیـــا در حَدِت نیستَن ... ! 

*

*

*

نفس های باتو


مهم نیست عمر

*

*

*

ِامشَب شبِ دیوانِگیست با تُو

اَگر لامَصّب

خُورشید بیدارم نَکند!!

*

*

*

همیشه به یادت هستم


اما شاهدی ندارم ،


بجز کلاغ بام خانه مان که


او هم حقیقت را به تکه پنیری میفروشد!

*

*

*

مرهم زخم های کهنه ام

کنج لبان توست !

بوسه نمیخواهم

چیزی بگو ...

*

*

*

از روزی میترسـم ، که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم


یاد تــــو بیوفتم !!

*

*

*

عاشـــــــــــــق اسمم میشوم وقتی تو صدایم میکنی

*

*

*

عشق یعنی

طوری نگاهت میکنم...

که انگار تنها آدم دنیا هستی...

*

*

*

شک نکن آینده ای، خواهم ساخت که گذشته ام جلویش زانو بزند ..


قرار نیست من هم دل کس دیگه را بســوزانم


برعکس .. !


کسی را که وارد زندگی ام شده را آنقدر خوشبخت میکنم


که هر روز از اینـــــکه جای او نیستی به خودت لعنت بفرسـتی .. !

*

*

*

تنهایی یعنی….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این همه اغوش برات بازه

اماتوهمونو میخوای که بهت پشت کرده

*

*

*

عشق یعنی


برای رسیدن به هم


چاله چوله های راه و با هم پر کردن . . . !!!

*

*

*

مـــــن،

نبودنت را ، تــــــاب می آورم

رفتنت را ، تحمـــــّل میکنم . . .

فراموش شدنم را ، بــــاور میکنم . . .

امــــــا . . . . . .

فــــــراموش کردنــــــت . . .

دیگر . . . کـــــا رِ مــــــن نــــــیست . . . . !!!

*

*

*

تمام فنجان های قهوه



که می گفتند


ما به هم نمیرسیم را شکستم


و فنجانی دیگر خوردم ...


...فالی دیگر گرفتم ...


از بس قهوه خوردم ...


به گمانم


یک قرن بیدار باشم.......!

*

*

*

نبودنت حجم بیشتری از قلبم را تسخیر کرده است.همه میگویند: دوری و

دوستی.

اما من میگویم: سخت است وقتی دوری و نیستی...

*

*

*

کل پاییز یه طرف ...


غروباش یه طرف ...


چه روزایی در پیشه 


که قراره دلمون بگیره


تو این غروبا ...


اشک بریزیم .. دلتنگ بشیم ..


پاییز جون ؟


هوامونو داشته باش ...

*

*

*

مجنون همیشه مرد نیست...


گاهی مجنون دخترکی تنهاست که زمانی لیلی کسی بود ....!

*

*

*

سهراب زیبا می‌گوید:


«چتر ها را باید بست.

زیر باران باید رفت.

فکر را،خاطره را ،زیر باران باید برد.

با همه مردم شهر،زیر باران باید رفت.

عشق،را زیر باران باید جست.»

*

*

*

به ســــــلامتی اونی که .. 

وقتی میــــدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میـــاد حواسش هست که ناراحتت نکنه

*

*

*

بچه که بودیم بستنی هایمان را گاز میزدند،

قیامت به پا میکردیم .

چه بیهوده بزرگ شدیم، 

روحمان را گاز میزنند ما می خندیم!

*

*

*

همچون پرنده ای باش که

بر روی شاخه ای سست ، آواز میخواند ، 

شاخه میلرزد و پرنده میخندد ،

زیرا که به قدرت پرواز خود ایمان دارد .

*

*

*

صبر کن سهراب ! قایقت جا دارد؟


آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند …


وای سهراب کجایی آخر ؟


زخم ها بر دل عاشق کردن ، خون به چشمان شقایق کردند…


ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش سیری چند ؟


صبـــــــــــــــر کن سهــــــــــــــراب …!


قایقت جا دارد؟


من را نیز با خود ببر ، اینجا عاشقی بین مردم مرده است . . .

*

*

*

آنقدر به من شبـیهی

کــه حـس عصبــانیت من از تو

شکــل افســردگی های من است

ایــن را کسـی نمیفهمد، شاید حتی تو!

*

*

*

کسی که خنجر به پشتم فرو کرد...بوی تنش آشنا بود...

این عطر را خودم برایش خریده بودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی